Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
 
Vabimo vas, da si pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas zavezujejo s trenutkom, ko vstopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše spletne trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim opravljenim ogledom in opravljenim naročilom prek spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino pogojev poslovanja in ste v te pogoje poslovanja privolili brez omejitev. Pogoje poslovanja bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni različici v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.
 
Pridružujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.
 
Splošno
 
Spletna trgovina je namenjena nakupu in prodaji blaga, ki jo izvaja družba LETTIM TRŽENJE d.o.o., Pavšičevo naselje 16, Kromberk, 5000 Nova Gorica, davčna št.: SI74516094, tel. št. 05 3303030, e-naslov: info@lettim.si (v nadaljevanju Lettim trženje).
 
Družba Lettim trženje ni preverila vseh spletnih strani, ki so povezane s spletno stranjo spletne trgovine in zato ni odgovorna za vsebino katere koli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen koli način z njo povezana. Pri vseh povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosi celotno tveganje in odgovornost uporabnik sam.
 
Obvestilo v skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015) vas seznanjamo, da Lettim trženje d.o.o. za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z navedenim zakonom, ne priznava nobenega izvajalca IRPS.
 
Cene in blago
 
Cene in ostale ugodnosti veljajo v trenutku oddaje naročila. Navedene spletne cene veljajo izključno za spletne nakupe. Cene vključujejo DDV.
Prepovedani so nakupi z namenom preprodaje blaga.
Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel ob prevzemu blaga.
 
V primeru, da izdelka ni na zalogi, boste obveščeni.
 
Lettim trženje si pridržuje pravico do spremembe cen blaga.
 
Bistvene lastnosti blaga so opisane pri posameznem blagu v spletni trgovini, slike blaga so lahko simbolične, služijo kot informativni prikaz in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.
 
Pogoji članstva
 
Nakupi so dovoljeni samo zaposlenim v podjetju Lettim trženje d.o.o., zaposlenim v podjetju MittelCo S.r.l., poslovnim partnerjem in osebam, ki jih zaposleni v podjetju Lettim trženje d.o.o. ali v podjetju MittelCo S.r.l. predlagajo.
 
Z registracijo preko spletnega obrazca slednji postanejo registrirani uporabnik in pridobijo pravico do nakupa.
 
Člani so lahko samo osebe starejše od 18 let. Nakupe preko spletne strani lahko opravljajo le člani.
 
Uporabnik-član je sam odgovoren za dostop do svojih podatkov. Uporabnik-član jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.
 
Osebni prevzem blaga 
 
Za izbiro te možnosti, ob oddaji naročila izberete osebni prevzem. 
 
Kupec dobi najkasneje dva delovna dneva po prejetem plačilu obvestilo po emailu ali po telefonu, da je blago pripravljeno za prevzem. Naročeno blago se lahko prevzame v skladišču podjetja Lettim trženje, na naslovu V Mlinu 18, 5290 Šempeter pri Gorici, vsak delovni dan med 13:30 in 15.30 uro. Kupec se mora pred prevzemom blaga identificirati z veljavnim osebnim dokumentom.
 
Dostava na dom
 
Vaše naročilo lahko dostavimo na izbrani naslov, ki ga vpišete ob naročilu. Zaželjeno je, da pod opombe vpišete tudi mobilno številko, na katero vas lahko dostavna služba pokliče. Ko so izdelki pripravljeni oziroma, ko gre vozilo na pot na izbrani naslov vas o tem tudi obvestimo.
 
Naročene artikle dostavljamo na območju Slovenije
 
Cena dostave je 5,00 evrov z vključenim DDV.
 
Minimalni in maksimalni nakup
 
Minimalni znesek, za katerega lahko opravite enkratni nakup v spletni trgovini je 30,00 evrov, maksimalni znesek pa 1.000,00 evrov z ddv.
 
Potek naročila
 
Postopek naročila je potrošniku prijazen, varen in hiter.
 
Pogoj za spletno naročanje je registracija uporabnika - tukaj. Registrirate se lahko z izpolnitvijo obrazca za registracijo na spletni strani ter z izpolnjevanjem pogojev članstva.
 
Postopek nakupa:
 
1. Izberite želeni izdelek in želeno količino ter kliknite na gumb "V košarico".
 
2. Ko ste izdelek dodali v nakupovalno košarico, se vam odpre pojavno okno, kjer lahko nadaljujete nakup s klikom na gumb “Nadaljujte z nakupom” ali zaključite nakup s klikom na gumb “Zaključi nakup”. Če želite dodati še kakšen izdelek, nadaljujte z iskanjem želenih izdelkov ter dodajanjem izdelkov po postopku navedenem v točki 1. Izdelki se hranijo v košarici dokler naročilo ne bo izvedeno ali dokler ne boste izdelkov sami odstranili iz košarice.
 
3. Ko ste zaključili z dodajanjem izdelkov v košarico imate dve možnosti:
Kliknite na košarico v zgornjem desnem kotu strani in prikazalo vam bo vse trenutno izbrane izdelke v košarici,
- "Zaključi nakup" in preusmerjeni boste na blagajno brez predhodne možnosti preverbe košarice. Če ste izbrali to možnost nadaljujte pri točki 5.
 
4. Preglejte vse izdelke, ki jih imate v košarici. Če želite katerega koli odstraniti, kliknite na rdeč gumb “odstrani” ob njem. Če želite spremeniti količino izbranega izdelka, spremenite zapisano številko količine in kliknite na gumb “osveži”. V tem postopku lahko izdelke dodajate, zmanjšujete ali odstranite iz košarice.
 
5. Ko imate želene izdelke v košarici, kliknite "Na blagajno". Izpisal se vam bo Korak 2: Plačnikov naslov (naslov prejemnika računa). V tem koraku lahko vnesete tudi drugačen naslov, od tistega, ki ste ga vnesli pri registraciji. Kliknite “Nadaljuj”, če so podatki za račun pravilni.
 
6. Naslednji korak je Korak 3: “Podrobnosti dostave”. Izberite na kateri naslov želite prejeti izbrane izdelke. Na voljo imate vaš obstoječi naslov (tistega, ki ste vpisali ob registraciji) ali nov naslov. V kolikor želite izdelke prevzeti sami, potem izberite prvo opcijo: "Uporabljam obstoječi naslov". Za nadaljevanje kliknite “Nadaljuj”. 
 
7. Sledi Korak 4: "Način dostave": v tem koraku se odločite ali boste izdelke sami prevzeli na naši prevzemni lokaciji V Mlinu 18, 5292 Šempeter pri Gorici ali želite da vam izdelke pošljemo na vaš želen naslov. Lastni prevzem je brezplačen, strošek pošiljanja na vaš naslov vas bo stal 5 evrov. Kliknite “Nadaljuj”.
 
8. Korak 5: Način plačila - mogoče je le plačilo po predračunu s pomočjo UPN obrazca s QR kodo. Prosimo, da v tem koraku preberete Pogoje poslovanja ter Politiko varovanja osebnih podatkov in v kolikor se z njima strinjate in ju boste upoštevali, obkljukajte kvadratek. Kliknite “Nadaljuj”.
 
9. Korak 6: Potrditev naročila - na voljo imate povzetek vašega nakupa ter navodila za plačilo s UPN obrazca s QR kodo. S klikom na “Potrdi naročilo” potrjujete vaše naročilo in strinjanje s Splošnimi pogoji ter z Politiko varovanja osebnih podatkov. Prejeli boste potrditveni e-mail z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Predračun je veljaven 3 dni.
 
10. Po izvršenem plačilu, po elektronski pošti ali telefonu prejmete obvestilo, da je blago pripravljeno in ga lahko prevzamete v navedenem prevzemnem mestu, kjer prejmete tudi račun.
 
11. V primeru, da enega ali več naročenih artiklov ni na zalogi, vam bo zaračunana vrednost izdelkov, ki so na zalogi, za manjkajoči artikel pa vam bo vrnjen denar oziroma vam bo dostavljen drugačen izbrani izdelek v enakem cenovnem razredu.
 
Lettim trženje si pridržuje pravico do spremembe oz. uvedbe drugih
načinov plačila od zgoraj navedenih. V primeru, da Lettim trženje ne uspe pravočasno popraviti vsebin v spletni trgovini (npr. zaloga blaga, karakteristike blaga, cena ...), bo Lettim trženje uporabnika obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
 
Odstop od pogodbe
 
Kot kupec imate pravico odstopati od pogodbe v štirinajstih dneh od prevzema blaga tako, da pošljete na naslov Lettim trženje d. o. o., Pavšičevo naselje 16, Kromberk, 5000 Nova Gorica nedvoumno pisno izjavo, da odstopate od pogodbe ali izpolnite priloženi obrazec, ki ga prav tako pošljete na navedeni naslov. Tej pravici se ne morete vnaprej odpovedati. 
 
Kupec mora blago vrniti v brezhibnem stanju in v originalni embalaži in nespremenjeni količini na naslov: Lettim trženje d.o.o., V Mlinu 18, 5290 Šempeter pri Gorici, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, pri čemer kupec sam krije neposredne stroške vračila blaga (npr. poštnine). V primeru odstopa od pogodbe, Lettim trženje kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema blaga.
 
Odgovornost za stvarno napako
 
Kupec je dolžan blago pregledati po vrsti in količini takoj ob prevzemu. Kasnejše reklamacije ne bodo upoštevane.
 
Napaka je stvarna:
1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
 
Kupec mora Lettim trženje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter Lettim trženje omogočiti pregled izdelka. Kupec, ki je Lettim trženje pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico zahtevati: 
- odpravo napake na izdelku ali; 
- vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali; 
- vračilo plačanega zneska. 
 
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov. 
 
Zaupnost in varovanje osebnih podatkov
 
O naši politiki varovanja osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.
 
Avtorske pravice
 
Vse pravice so pridržane. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletne trgovine letshop.si.si razen v primeru izrecne in pisne odobritve s strani podjetja Lettim trženje d.o.o.
 
Vsa vsebina spletne strani je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine (registrirane in neregistrirane blagovne znamke, besedila, slike in ostalo) in vsa programska oprema so last Lettim trženja.
 
Pritožbe
 
Kupec lahko pošlje pisno pritožbo na naslov Lettim trženje d. o. o., Pavšičevo naselje 16, 5000 Nova Gorica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če Lettim trženje ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora pri pristojnem sodišču po prebivališču/sedežu tožene stranke. 
 
Pogoji veljajo od 01.04.2020